idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

det är dags för fredagsmyyyyyyyyys

bortsett från att jag snart ska sitta i skolbänken i en stor provsal och skriva ett prov om världskrigen som jag kan 75% av så är jag glad över att det är fredag.

efter provet, som jag hoppas går väldigt bra, så ska jag pallra mig ner till stan. hämta ut biobiljetter till "svinalängorna", möta mamma, gå lite på stan för att sen gå och äta på "La Terna". sen ska vi gå på bio, efter bion ska vi handla lite.. åka hem och titta på Lets Dance och äta ost.. det är mitt och mammas fredagsnöje idag:)

btw, så vart jag uppe på Scandic idag. har inte varit där på ett halvår. kändes sjukt konstigt att vara tillbaka, men alla verkade ju glada över att se mig så det är väl positivt:P träffade Pia och Emma också... vi får väl se om jag kommer komma tillbaka dit. det är ju alltid bra med lite pengar^^

men nu ska jag gå upp och ögna igenom mina papper lite för sista gången och sen ska jag gå upp till Komvux.
önska mig lycka till!
berätta mer ikväll kanske om hur provet gick och hur bion och maten var:)

hörs senare<3
puss<3


  
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: