idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

dagens schema...

vaknade, gick ut och såg att det var hel -14 grader ute.. tror jag gå i taket snart..:( jag orkar inte mer. kan det inte bara bli september snart, för då ska jag utomlands:D tralalalalala

nej men iaf, dagens schema lyder som följer:
- packa väskan till stallet...myyycket packning
- klä på mig
- gå ner till stan i kylan, med cptung väska.
-möte med Helena
-hämta ut idolbiljetten:) wiiie
- ta bussen till stallet
- rida på Grady(hoppning) vid 16.00
- vara coach hela kvällen
- rida vid 20.05 på Abbe(monstret) även då hoppning. hjälp jag kommer dö:S

sen hem, duscha och sooooova jättelänge!

jag smäller snart av, jag vet inte vad det är med mig just nu, men ngt är det.. åååå jag orkar inte!!!!:O

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: