idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Dag 28: det här saknar jag

Morfar, Farfar, att vara liten, min barndom med morfar, mormor, farfar och farmor, skogsrundorna i Hovmantorp, sommaren 2010, studenttiden, Jambo(vår hund som vi var hundvakt för), och sist men absolut inte minst....


Zoediac<3
du fattas mig<3

Tänk när det är sommar, och man sitter på stranden på Öland med underbara vänner, bra musik och god mat och dryck och man ser en sån här fin solnedgång vid horisonten..!!    Då är livet allt bra!!<3(får symbolisera morfar och farfar som är uppe i himlen och se solnedgången på nära håll)
Bättre finns inte<3(min kärlek till Zoediac, morfar, farfar och Jambo)
(min älskade hund<3)
(skogspromenader med Zoediac i Hovmantorp)
(8 juni 2010=lyckans dag)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: