idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Dag 27: Min favoritplats

oj, jag har verkligen inte en aning. har många favoritplatser.. så nu blir det åter listan-uppställning:/ tyvärr men jag har dålig fantasi med att skriva idag. borde egentligen inte sitta här utan borde plugga, men det är det mest tråkiga som finns!
så här kommer listan..

- Stockholm
- Gröna Lund
- Liseberg
- Utomlands(Kreta helst:))
- hos Linda-Marie(finaste stället jag sett tror jag<3)
- Öland
- sjön en sommarkväll
- Dalarna
- hemma med familjen samlad
- tro det eller ej, men kyrkogården är en behaglig plats. för då är jag i närheten av min morfar<3

ja det var lite allt möjligt kanske.. men jag trivs väldigt bra på många ställen:)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: