idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Dag 26: Mina rädslor

jag är rädd för mycket..!
jag är rädd för stora spindlar på nära håll!
jag är rädd för riktigt höga höjder!
jag är rädd för att falla från höga höjder!
Jag är rädd för att dö smärtsamt!
jag är rädd för att dö
jag är rädd för att bli skjuten
jag är rädd för mörker
jag är rädd för att vara ensam ute när det är mörkt
jag är rädd för clowner
jag är rädd för stora lastbilar
.. och mycket mer, tror jag:S

som sagt, jag är rädd för mycket.. eller kanske inte rädd, men jag tycker vissa saker är hemska och otäcka!

   

     

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: