idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Dag 25: Saker som har förändrat mitt liv

oj! jag vet inte vart jag ska börja. men kanske inte precis saker, dessa märkliga ting, som förändrat mitt liv utan mer personer som har förändrat mitt liv..

första personen kan ni nog redan räkna ut. en person som nämnts flera gånger i min blogg. en person som betyder oerhört mycket för mig. en person vars intressen är nästintill likadana som mina, en person som jag beundrar väldigt mycket, en person som bor alldeles för långt från mig, men avståndet gör inget. en person som jag pratar med varje dag. en person som är min syster, min tvilling,en person som heter Linda-Marie Nilsson<3

en sak som förändrat mitt liv: var kanske när jag införskaffade mig mina superfina ridstövlar med sponsring från en del tjejer i stallet:) ridstövlarna, tro det eller ej, har gett mig viljan och stärkt mig. jag har utvecklats väldigt mycket inom ridningen och det har jag många att tacka för. theleborgs ryttarsällskap är bäst<3

en händelse som förändrat mitt liv: den 15 september 2010:'( dagen då min bästa vän och "bror" lämnade jorden. dagen då han somnade in på golvet på djursjukhuset. dagen jag minns som igår, dagen som kommer upp i mitt huvud varje gång jag tänker på dig, varje gång jag ser en bild av dig, varje gång jag ser en hund. att det ofattbara kunde ske trodde jag inte var möjligt. men du var sjuk, och hade svårt att röra dig. det var bäst för dig att komma till hundhimlen.<3 jag saknar dig så förbannat mycket, och önskar du var här. önskar att jag fick hålla din tass, ha ditt huvud i mitt knä, busa med dig i snön...önskar du kom tillbaka, att du fanns här hos mig<3 ingen hund i världen kan ta din plats i mitt hjärta Zoediac och jag kommer alltid älskar dig<3 du är det finaste som hänt mig och jag lovade dig en gång att jag aldrig glömmer dig eller lämnar dig, och jag håller vad jag lovar. jag kommer aldrig glömma dig, och jag vet att vi kommer ses igen. för du väntar väl på mig?<3 från djupet av mitt hjärta, JAG ÄLSKAR DIG ZOEDIAC, NU OCH FÖRALLTID<3

<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: