idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

cornflakeskakor och tidig morgon

vaknade vid halv åtta, för tidigt för att stiga upp så låg kvar och försökte verkligen somna om... puuh! jag vaknade sedan vid kvart i nio och hör och häpna, orkade inte ligga kvar i sängen!
jag gick upp och gjorde mini-hemmagjord-hotellfrukost...:) rostat bröd och kokt ägg och oboy:) det är det bästa^^

sen hoppade jag in i duschen, ni vill inte veta hur håret såg ut innan duschningen...herregud att man var själv hemma säger jag bara:) haha så nu är man nyduschad och fin. ställde mig i köket(naturligtvis) och började göra cornflakeskakor.. de är på kylnig eller stelning kanske man ska säga, ute på altanen. få väl prova dem sen:)

resten av dagen ska jag tillbringa till plugg, jag har en belöning som väntar på mig när ALLT är klart..:)

så nu ska jag gå och plugga, eller nej jag ska nog testa en cornflakeskaka först...sen kanske plugga, om jag inte gå ut och skottar snö istället.. haha som ni märker så hatar jag att plugga just nu:(
bläääää

kram
idaah


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: