idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Askungen!

Nu mera går jag under namnet Askungen här hemma!

hihi kanske inte världens roligaste namn, men jag klagar inte. eller jo, det kanske jag gör.. skit samma.
jag hjälper iaf till att hålla vårt hus rent. jag menar, idag har jag liksom bäddat mamma och pappas säng, dammsugit, plockat i och ur diskmaskinen, strykit min tvätt, hjälpt mamma med lakanen..osv.

synd bara att jag inte få betalt:(:(
buuuhuu, jag har verkligen inga pengar, och jag vill verkligen åka på idolturnén. attans också!
men jag har bestämt mig, JAG SKA ÅKA DIT! och jag ska itne köpta några kläder, eller grejer alls.. hmm kommer bli svårt, men jag tror jag kommer klara mig. ett nyårslöfte kanske.. hhaha^^

nu sitter jag iaf, och skickar runt massa mejl till olika folk.. ridningen börjar snart igen:) ååååh som jag har saknat det.. men snart börjar det igen.

nu ska jag faktiskt masa mig upp för att lägga näsan i historiaboken, fyyyyyyyfaaaaaaaaaan vad tråkigt.
men jag satte en deadline på mig själv, innan söndag kväll ska jag har skickat in allt som ska skickas in till lotta, så jag bara kan koncentrera mig på provet sen. för jag ska banne mig få G på detta provet, annars gå jag under:( helvete vad mycket jag måste göra kom jag på nu, trodde inte alls det var så mycket. jag kommmer att dööö... det kommer skrivas om mig i historieboken "kvinnan som dog när hon läste för mycket historia"
blääääääääää på allt..!
fan vad det ska firas när jag väl är klar med historian!

så nu måste jag pysa, även om jag ligger sjuukt mycket efter i 30 dagar-inlägg så måste jag göra annat..

så hejdå på ett tag, och fy skäms på mig att jag inte lägger in nårra bilder, men imorron.. jag lovar!
om jag inte dött i historiaboken iförsig!:D

puss o kram
idaah




Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: