idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

äntligen!

har varit så nervös i natt, har inte kunnat sova. legat och tänkt på massa, på dig, och på vad som skulle hända idag. när jag vaknade stod hjärtat stilla, jag hade glömt. jag hade somnat. jag kollade till mobilen och ett meddelande hade hamnat i inkorgen. innan jag öppnade det, kände jag svetten rinna ner för ryggen...
inget stod i meddelandet.

det som stod var:
"Ringer dig sen. Kram"

hela morgonen gick jag och väntade på det där samtalet..
jag ligger i sängen och stirrar in i den lilla teveskärmen från min bärbara dvd-spelare. där spelas Gossip Girl upp. Det sista avsnittet på säsong 3. mycket spännande, jag läser inte ens texten, jag är fokuserad på annat.
plötsligt känner jag hur hela sängen börjar vibrera och mobilen ger ifrån sig den där typiska ringsignalen med Miley Cyrus som sjunger "Girls just wanna have fun". det står mamma på displayen..
jag greppar mobilen så fort jag kan.

mamma pratar på, jag lyssnar. kom till saken!

plötsligt känner jag hur svetten avtar, hjärtat börjar slå och andningen kommer tillbaka.
beskedet var det bästa på länge. det är över nu. glädjen sprider sig i kroppen och jag skriker ut min glädje. jag skuttar ner till pappa och han får prata med mamma. dagen är räddad. allt är bra. det går bra nu<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: