idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

torsdag... gud vad jag älskar torsdagar..!!<3

vaknade vid halv nio idag, och gick upp. kunde inte somna om. åt frukost tillsammans med pappa eftersom han är ledig idag. mys:) sen gick jag och klädde på mig ridkläderna, lika bra. så slipper man göra det sen. det är ju liksom torsdag idag och då brukar jag ju vara i stallet mellan 15-22:D det är så sjukt kul och mysigt.. alla goa hästar som man får pyssla om och mysa med. fick ett sms om att mammas kompis dotter har fått en häst som hon helst vill ställa upp på Theleborg för där hästen står nu ska det läggas ner. och hon vill hemskt gärna ha hjälp med hästen, och hästen är 1,53 i mankhöjd vilket betyder att jag kommer kanske att få rida den. och oj vad jag kommer att vara mycket i stallet och hjälpa Maria med hennes häst Larissa..! varje dag om så behövs!:D massa tummar upp på det! jag är helt i extas idag:) så himla glad!! i dag är det dubbelhopp-lektion.. först med coacher och ngra traineer vid 16.00-16.45, sen ska jag vara coach i stallet mellan 16.45-20.00, sen har jag lektion vilket också ska vara hoppning idag:) på bästa Chandlier mellan 20.50-21.40:D sen ska jag hem och sova gott, för imorron är det stallet igen som gäller.. prova-på-ridning:) det kommer att bli kul!:) sen imorn eftermiddag kommer patrik och sen på kvällen ska vi gå på bio, Åsa-Nisse filmen.. det ser jag fram emot..:) nu ska jag gå och kolla lite på skidor, gå på toa, packa mina saker och sen be pappa köra mig till stallet.. ses/hörs imorron tror jag<3 puss o kram<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: