idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

torsdag den 17 februari

(SKRIVER DETTA INLÄGGET SOM OM JAG SKREV DET IGÅR!!)

kan inte fatta att det redan är den 17 februari. helt sinnessjukt att tiden går så fort...!
åkte ut till stallet vid med kvart över två bussen, hann med en buss hemifrån så jag slapp gå ner till stan.
tur det för jag hade bytt om så jag hade ridkläder under mina mjukisbyxor=varmt, iförsig blåste det ute..men men, iaf så hade jag mina röda converse skor på mig osm är två storlekar för små(jag köpte dem för att det var de enda som fanns kvar och jag ville ha den färgen just) så jag fick knippa med tårna.

kom fram till stallet vid typ halv tre. satte mig och läste ut min bok "Blondie" skriver av Birgitta Andersson.
Läs den!! sen gjorde jag mig i ordning och gick ut i stallet, pysslade om Finch innan ridlektionen. hon blev så himla fin...<3 hon var så duktig också, som jag gillar henne<3 myspys<3
sen efter lektionen skulle vi bli fotograferade för att folk skulle känna igen oss när vi är i stallet, för att veta vilka som är coacher och traineer:) not so funny! men det gick ändå:P hjälpte Elin och Liza lite i stallet, åt sedan mat tillsammans och sen kvällsfodrade vi.. sen var det dags för min sista ridlektion.. på bästaste Chandlier. Elin var lite sjuk så vi fick har lektion för Mirja istället, det gick jättebra!!:) Chandlier var massa mys<3 vilka superbra hästar vi har<3

efter lektionen hämtade pappa mig och vi körde hem Rebecca... hittade bara en rem i bilen till cykeln och vi behövde två. så då tog vi remmen som var till min sportväska. det funkar ju det också:) allting går bara man vill:)  sen hämtade vi mamma och hennes väninna på Bishops Arms.. åkte hem, och somnade rätt gott i sängen, helt utmattad efter kvällens två träningspass!:) 

   
dock ser han ej ut sån nu, han har mohikanfrilla och är mycket mörkare..

bilden är tagen 2006 men lika söt och go ändå:9<3 FINCH<3


http://www2.idrottonline.se/TheleborgsRS-Ridsport/

gå in och kolla på klubbens hemsida vetja:) Theleborgs Ryttarsällskap<3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: