idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Tisdag den 22 februari

Har åkt hem från älsklingen idag . Skulle Åkt hem igår men orkade inte och åkte därför hem idag på morgonen. Vaknade med frukost pÅ sängen och gick upp. Sen cyklade vi ner till bussen som gå till Värnamo. Sär ifrån åkte jag sedan tåg från Värnamo till Växjö. Var hemma vid tio i elva, gick hem och cyklade direkt till mormor. Vi gick och handlade i snöväsret, men vi hade tur sen e vi skulle gå hem. För dö var det fint väder ute igen!!:) vi åt kyckling och potatis sallad, fruktsallad till efterrätt. Fikade senare, så nu är man lagom mätt. Men det år kul att umgås med mormor ändå!!:) hon är bäst!! Nu ska jag o mamma beställa lite VÅR kläder och sen blir det teven: 1. Sofias änglar,2. Veckans brott och 3. Big brother!!:) Myys<33 OBS!!! Vill bara tillägga att inlägget är skrivet med en iPhone 4. Dock inte min egna, utan mammas jobbmobil. Men det gå lika bra att blogga frön den också:) Puss på er<33
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: