idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

onsdagen den 23 februari

vaknade idag och solen sken... mobilen skulle ringa en timme senare, men jag vaknade och va pigg så jag gick upp ändå. åt frukost i sängen och läste tidningen. inget kul som hänt..! hoppade sedan in i duschen, för jag skulle ner till stan senare. gjorde mig i ordning och stack ner till stan. kom tidigare till min nagelfixare så fick vänta utanför. så nu har man lila naglar IGEN:D haha och jag som inte gillar lila...:P cyklade hem i kylan, sjukt kallt ute. åt mat och pratade med Patrik.. satte mig vid datorn för att söka lite inför arbetet.. pallar inte fixa till det, men måste. läste mina mejl och fick en glad nyhet. JAG HAR FÅTT PRAKTIKPLATS PÅ ÖSTRA LUGNETS FÖRSKOLA:D wiiie:) äntligen!:) sen har jag mestadels suttit vid datorn idag, och sen ringde Patrik igen... han klarade inte teorin idag heller...50 av 52!! hur pissigt kan det bara bli egentligen? men nu har vi bestämt också att han kommer hit på fredag och vi åker till han på söndag.. sen på måndagen åker vi till jönköping då han ska göra teorin igen..:) och då hoppas jag verkligen att han klarar det:D vill inte ha en gråtande pojkvän igen..:'( och på måndag ha vi vart tillsammans i en månad:) wiiie;) tiden går fort<3 på måndagkväll får jag åka hem igen, för tisdagmorgon är det dags att börja praktiken:D massa kul, men nervöst!!:) nu ska jag nog slita mig från datorn, eller jag vet inte vad jag ska göra om jag inte sitter vid datorn. livet är rätt trist just nu på plugg/jobb fronten..:P men jag klagar inte annars, det kunde bara vara lite varmare.. längtar till våren och sommaren<3 älskar dig<3 puss
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: