idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

onsdag..

alltså ibland går dagarna väldigt fort, och ibland inte alls. men ja, idag är det ju som sagt onsdag. det kanske ni redan visste.. jag gick nämligen hela dagen och förberedde mig på att det var torsdag. så var det bara onsdag... suck:'(
men ja, jag vaknade iaf i all hast eftersom mobillarmet ringde typ 10 cm från mitt öra och jag trodde hjärtat stannade på mig. jag gick upp och gjorde mig i ordning.. och neeej, vad snygg man är i håret när man vaknar om morgnarna.. fy bubblan!!

men åt iaf frukost, smällde till med ett ägg idag också för ovanlighetens skull..
idag var jag på möte på arbetsförmedlingen också.. mycket intressant..NOOT! men pengar får man iaf och det är ju bra. vilket jag behöver. det är inte mkt men ändå en liten slant..^^

så nu sitter jag här igen, pratar lite med Patrik som är sur för att får jobba lite på willys, haha jag skulle också vilja ha ett jobb. vilket som helst nästan..! och ska nog snart gå upp och äta lite lunch. kolla om posten har kommit. igår kom det ingen post. helt sjukt!! vi brukar alltid få post i detta hus, men inte igår! mirakel! jaa iaf så blir det soppa(västkustsoppa, sjukt god) och knäckebröd till lunch.. mycket gott:)

sen ska jag cykla ner till stan, ja som sagt ni läste cykla. i am haaaappy;) Bettan Blixt har fått komma ut på vägarna igen. men hon gillar det inte riktigt, det är ju fortfarande lite halt på vissa ställen och snö kvar. men snart så kan vi nog racea igen;) ska till helen och prata lite med henne. var ju ett tag sen man träffade henne..:( prata lite om fredag...hmmm vad händer på fredag undrar ni? jo, då är det nämligen feeeest!:)
för lilla Nicolina fyller nämligen 18...!! hör och häpna, äntligen sker det! som jag längtat.. haha kanske inte ska överdriva, men okej lite kanske man längtat. men det kommer iaf bli sjukt kul!:) det ser jag fram emot!


 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: