idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

ojsan...

oj! har visst inte bloggat på 5 dagar.. 5 hela dagar.. oj det har hänt så sjukt mycket på fem dagar...
men hur som helst...

fredag:
firade vi Nicolina, patrik kom hit och det var fest hela natten lång.. mycket trevligt!! lite snurrade det allt i skallen, men är det fest så är det... det finns bara inte lite pinsamma bilder från festen:P hahah xD

Lördags:
vaknade med värsta huvudvärken tidigt på morgonen, men somnade om igen. vaknade och för första gången var man bakis. aldrig hänt innan;) erkänn bra eller.. det kanske är dåligt! men patrik och jag gick upp, hälsade på mamma och pappa, ÅT frukost och tittade sedan i fotoalbum. åt pyttipanna(som mamma lagat, må tilläggas att den ej va god!), cyklade sedan ner till stan. patrik åkte hem:(
cyklade hem och gjorde mig i ordning på typ tjugo minuter inför galakvällen med TRS!:)
kvällen var mycket trevlig, med väldigt goa och underbara människor.. tack:)

Söndags: vaknade tidigt, åt hotellfrukost med mamma..:P hemmagjord i för sig. gick ner till stan, tog bussen till universitetet tillsammans med mamma, gick på föreläsning om lärarutbildningarna... fikade, åkte bussen in till stan. mamma gick hem, jag tog tåget till patrik..:)
blev hämtad i värnamo, åkte hem, tittade på film och åt..

måndags:
jönköping. vi tog en liten tripp till jönköping. patrik gjorde teoriprov och eva(hans mamma) och jag gick på A6 center och shoppade. p.g.a. snålt med stålar i plånboken blev det bara en hårborste inköpt:)  åt på McDonalds på hamburger hill utanför värnamo och åkte sen hem.

tisdag:
åkte ut till patriks syster marie och hämtade LUkas och felix. lukas är 10 och felix är 7... vi busade lite, skött med leksaksgevär på varandra, med pilar som gjorde sjukt ont.. jag gav upp. jag hade ingen chans..:)
åkte sedan hem igen, busade lite till.. och sen åkte de hem. patrik och jag kollade på sofias änglar samtidigt som vi tittade på djurgården- aik... djurgården vann då!:) vilket var väldigt kul..

onsdag:
dags att åka hem:( vi åkte in till värnamo, patrik skulle göra teoriprov igen. vi hämtade förtältet till deras husvagn som vart på lagning och sen åkte jag och eva och handlade.. var sjukt nervösa båda två.. eva släppte av mig på åhlens i värnamo, jag gick och väntade på patrik. möttes av en ledsen kille som var så besviken. inget kul alls. usch det var ingen rolig dag. vi gick och åt på Sten Sture. sen åkte jag hem:(
var i för sig skönt att komma hem igen. men åker dit på söndag igen:d

så nu är det torsdag igen.. vilket betyder stallet från kl. 15.00 till 22.00 ungefär:) mycket kul:P <3
så nu ska jag gå upp och äta lite mat, och sen kanske byta om och sticka ner till stan:P
träffade även en sjuk helen innan idag. inte kul alls. är dock själv lite förkyld, men det stoppar inte mig mot att få rida..:)

detta var allt från mig idag, jag ska bli bättre på att blogga..:)
men när jag är hos patrik så funkar ibland inte datorn, och så finns det ibland inte tid. man vill gärna göra ngt annat när man är hos folk, än att sitta vid´datorn. det kan man ju göra hemma liksom.

puss och kram på er<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: