idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

mitt huvud värker...

nu är det sagt och gjort. mitt huvud klarar inte av att sitta framför en datorskärm i flera timmar i sträck..
men ååh det är ju så kul:P haha jag känner att ju längre tiden går, ju mer oseriösa inlägg blir det..:)

pratade nyss med patrik i telefon. stackarn får prata med en trött ida varje gång..:) men längtar massor till fredag..:) då blir det fest hos helen, för nicolina fyller äntligen 18:D vet inte hur många som kommer men jag hoppas på en del iaf:)

imorgon ska jag till arbetsförmedlingen, wiiiho. för det är så kul..NOOOT!!

nu ska jag gå upp och duka lite kanske. kanske laga mat till mina små föräldrar också.. de har ju faktiskt jobbat idag^^ hihi och jag har suttit här hela dagen. men jag kommer nog hamna här senare, om inte i sängen med telefonen i handen.. eller en bok framför ögonen:)

slutpratat om ingenting..!:)

pusshej<3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: