idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Lördag den 26 februari

Idag har jag o Patrik vart på Grand Samarkand. Jag köpte en tröja och tre böcker. Det är ju bokrean nu:) cyklade hem och tittade på hockey, åt sen flygande Jakob tillsammans med mamma o pappa. Sen blev det melodifestivalen!!:) Linda Bengtzing och Nicke Borg(sångare i Backyard Babies) gick vidare till finalen och Love Generation och Linda Pritchard gick vidare roll andra chansen. Synd för MELODY club var riktigt bra... Men bäst var nog The Ark!! Lite sorgligt är det allt att lyssna på dem. Men nu ska jag vara social med Patrik.. Puss och godnatt söta läsare<33
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: