idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

idolturnén i Lund...oförglömligt!

OBS!! ALLA BILDERNA ÄR LINDA-MARIES, FRÅGA FÖRST OM NI VILL HA!!

som i tidigare inlägg har jag redan skrivit om hur det var på idolturnen i Lund i lördags. men eftersom jag har världens bästa vän(www.lindamariie.blogg.se) som skickade massa bilder till mig, för min kamera gav upp, så måste jag ju lägga ut lite underbara bilder... men rör ni, dör ni!!:@


på bussen till hässleholm

 lite mat i magen måste man ju ha. jag åt kycklingbaguette, L-M åt bakad potatis..

 ja tack till att träffa idolerna backstage:)

 skärmen som lyste så fint innan strömavbrottet..

 Geir kom ut i publiken innan showen, för att hälsa på ett fan. det var så fint. kärlek<3

 Geir, Olle och Weise underhöll, endast med en akustisk gitarr och sina underbara röster. ingen mic. de fick typ skrika för att alla 4.000 skulle höra..

 geir och olle.. bakom olle döljer sig sassa, som var sjuukt grym!!:)

 sassa sitter på en pall, geir trumma på hennes gitarr, olle stå bakom och trumma på sin gitarr.. geir snurra sassa på pallen så att alla ska höra henne. sjukt kul...:)

 carin da silva med en megafon, trodde minsann de hörde vad jag sa. precis då skulle hon berätta att de var tvugna att ställa in, då ljuset började lysa i backstageområdet!

 sassa är så grym!!:)

 Elin Blom:)

 finaste daniel sjöng. fast han hördes typ inte för att alla skrek.. men fin ändå

 bästa Linda sjöng sin egna låt, keep going. sjukt fin låt o bra text:)

 Linnea med en långklänning innan sitt klädbyte på scen:) vilken röst hon har!

 linnea efter klädbytet:)

 underbara olle sjöng beautiful day, och jag svävade några centimeter över marken vid det tillfället..

 farbror geir kryper på scenen:) hihi vilken man han är^^

 Weise uppträdde med Higher.. och sen dansade han en sväng med Carin da Silva:)

 finaste Jay, kräver stor bild.. enter sandman..<3

 world hold on<3

 Free fallin med Daniel, Olle och Weise..<3


detta får avsluta inlägget. efter sista bilden sjöng Jay Dreaming people och idolerna sjöng All I Need Is You... men då blev det inga bilder tagna, finaste Jay skickade hjärtan<3 kärlek till honom<3

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda-Marie
skriven :

Haha, bilderna är inte alls dina, de är mina! ;)