idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

historieboken tar paus...

orkar inte med historiaboken just nu, väntar på att mamma ska komma hem med en tidning om drottning Victoria av England. så jag kan fortsätta mitt arbete i historia.. så nu svarar jag på 100 frågor istället..

01. namn? – Ida Kerstin Elisabeth J-Hellström

02. Exakt ålder? – 19 år 3 månader och 23 dagar 

03. Vart bor du? – Växjö

04. Bor tillsammans med? - mor och far

05. Husdjur? nej inte längre:'(

06. Färg på ditt hus? – grönt<3

07. När är du född? -- 16 oktober 1991 kl. 02:20 eller något.

08. Klass? – har ingen, men den hette HR07B

09. Vilket år tar du studenten? -- jag tog studenten den 8 juni 2010:)

10. Något jobb? – nej!!!

11. När gick du upp i morse? –  kl. 8.00

12. När ska du sova Ikväll? - jag vet inte, men inte så sent.

13. Duschat idag? – jajamensan:) behövligt kan jag lova

14. Kramat någon idag? – nej, men snart kanske^^

15. Pussat någon idag?- nej:(

16. Vad har du ätit idag? – korv stroganoff, för tredje gången 

17. Dagens klädsel? – jeans, vit tröja, svart väst, röd sjal:)

18. Dagens smink?  vardagligt..

19. Dagens sötnos? – hmm,

20. Dagens roligaste? – Peace and loves bandsläpp med 30 second to mars och Mando diao<3

SOCIALT

21. Har du många vänner? – jag har många BRA vänner

22. Hur många har du pussat? – oj, inte en aning. men bara en bra:)

23. Vem kramade du senast? – mamma:)

24. Hur många har du haft sex med? – de du;)

25. Hur många har varit otrogna med dig? - ingen!

27. Har du pojk-/flickvän? - jao:)

28. Vem pratade du med i telefon senast? – mormor

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? patrik: eftersom de förlorat 2 ggr innan så var det väl på tiden att dem vann...

FAVORIT...

31. Film? – oj, det är väldigt många. men jag ser gärna på typ Flicka 1 och 2, Titanic, Dagboken, Joe jättegorillan.-

32. Låt? – Never had a dream come true bl.a.

33. Mat? – tacos! ^^

34. Dryck? – MJÖLK

35. Färg? – grön

37. Stad? –  Stockholm, Paris och Köpenhamn 

38. Land? –  grekland

39. Ämne i skolan?- det var nog svenskan

40. Strul? -  haha oj:P

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? – pappa faktiskt

42. Personen du kysste? – Patrik

43. Gången du spydde? – i somras typ, anledning: halsfluss

44. Gången du grät? – oj det var typ i onsdags

45. Pizzan du åt? – förra söndagen

46. Gången du var i Göteborg? – i somras med helen 

47. Gången du var i Stockholm? – vintras, december med Linda-Marie

48. Gången du var full? – oj, nyår typ..:/

49. Gången du var hög? aldrig varit, kommer aldrig bli

50. Personen som såg dig gråta? - patrik

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? – svart och vitt i en kombination av prickar på ett fyrbent djur

52. Hund eller katt? – HUND

53. Ut och festa eller hemma och mysa? – är nog en mer mysa människa, men kul med fest också.

54. Tvspel eller datorspel? – tvspel om jag hade ngt, annars datorspel

55. Singel eller upptagen? - Upptagen!

56. Strula eller ha sex? - hahaha xD

57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? - inget tack!

58. Ragga eller bli uppraggad? – blir gärna uppraggad;)

59. Big Brother eller Paradise Hotel? – Paradise hotel!!!

60. Har du svart hår eller blont? – har vart blond så får väl säga blond då, men är brunhårig

61. Har du blåa ögon eller bruna? –gröna!

62. Choklad eller lakrits? –CHOKLAD!

63. Göteborg eller Stockholm? – stockholm i alla kategorier!

64. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt

65. Coca cola eller fanta? – fanta exotic

66. Pizza eller kebab? pizza, blev fett sugen på det nu;)

67. Randigt eller prickigt? –  både och. randigt på kläder, prickigt på djur

68. Älska eller älskas? – älska att älskas:)

69. Leva eller dö? – lever gärna!

ANTAL:

70. Personer du älskar? –  en hel del faktiskt

71. Personer du hatar? –  finns nog några det med, eller ogillar iaf

72. Pojk-/flickvänner du haft? – eh? seriöst så 1

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? – no one 

74. Glassar du ätit på en dag? – oj, gillar inte glass...

75. Festivaler du varit på/ska på detta år! - detta året blir det PEACE AND LOVE, vill till siesta också.. och sen en o annan rix fm!

77. Gånger du varit hög? har aldrig, och tänker aldrig bli

78. Personer du saknar just nu? - flera stycken!

79. Gånger ditt hjärta brustit? – inte av kärlek men av saknad

VEM:

80. Vill du kyssa nu?- Min patrik

81. Ska du träffa imorgon? – mor, far, mormor och bästa Helen:)<3 

82. Sjöng du senast för? – patrik:)

83. Hade du senast en msn-konversation med? - Sara

84. Spelade du tvspel med senast? –  oj typ helen, nicolina och joel

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – hihi gissa;)

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? – finns många, frivillig?

87. Förtjänar att dö? – ingen förtjänar väl att dö, men att få ngra straff önskar man en del

88. Är söt? – alla mina söta vänner<3

89. Vill du sova själv i natt? – vill man sova själv eller?:O

VAD:

90. Gör dig glad? – mina vänner, kärlek, resor, värme och rättvisa... och pengar!

91. Gör dig ledsen? – den prickige som inte finns längre</3

92. Vill du helst göra nu? - åka till Dannäs...

93. Önskar du att du slapp göra? – plugga historia

94. Vill du ha nu? – PENGAR, jobb och eget boende i sthlm! + en liten hund också!

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? – en spa-helg på Ronneby Brunn!

96. Längtar du till? – fredag, sommaren, halmstad, resan till Kreta och min 20års dag..

97. Tycker du om dina betyg? - de kunde väl varit lite bättre..:P

98. Ångrar du i ditt liv? - man ångrar aldrig det man gjort, bara det man inte gjorde...
99. Är det bästa som hänt dig? – mycket.. alla fina människor runt omkring mig<3

100. Hur mycket är klockan? – 17.33


bara för att jag hade tråkigt, och inte pallade plugga mer historia!!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: