idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

fredag den 18 februari...

vaknade vid 8.00 idag.. skickade ett godmorron sms till finaste<3
gick upp och åt frukost, sa hejdå till mamma och hennes väninna..
sen gjorde jag mig i ordning och väntade på att mormor skulle komma. hon kom inte förrän vid 10 så jag kunde sovit en timme till..:/ attans också!

men när hon kom så gick vi och handlade på Lidl... gick hem och fikade och pratade.
mycket mysigt.. skönt att få prata med någon ibland, och då är mormor den bästa!!:)<3
sen gick vi upp till Lidl igen och handlade blommor som vi glömde vid den första rundan:) hihihi

sen gick vi hem till mormor och jag hjälpte henne med varorna och allt.
cyklade sen hem och nu sitter jag här framför datorn. kom på att jag typ inte lyssnar på spotify längre, kan man tröttna på spotify.. ?? det tror jag typ att jag har gjort, jag vet inte varför men det har jag nog gjort iaf.

ikväll ska mor och far på bio, KINGS SPEECH heter den. den med Colin Firth..:)
så jag blir hemma själv ikväll.. får se vad man smäller ihop för måltid.. känner för att slå på stort och laga till ngt riktigt gott..:) hihi^^ får se om kunskaperna sitter kvar, tror kanske det. man vet ju aldrig.

sitter och lyssnar på "Oh my god!" med Le Kid från första deltävlingen i Melodifestivalen. skäms faktiskt lite, inte över låten, utan över mig själv. jag som alltid varit en melodifestivals-fanatiker och följt allt i tidningar, köpt schlagerbiblar och lyssnat på låtar innan programmet och allt.. i år har jag inte gjort någonting! jag har inte ens sett de två första deltävlingarna på teve!! helt sjukt!!:O

så imorron tvingar jag Patrik till att titta på Melodifestivalen, jag måste se det!! det här går ju inte längre...
men ikväll blir det lets dance iaf, fast utan weise:( buhuuu:'(
imorron blir det tidig morgon, för det är äntligen dags att åka ut till stallet igen.. coachdags:) me like<3
så mysigt på lördagar<3 ponnyridningen är så kul:) <3

nu ska jag slua blogga om meningslösa saker, kmr nog skriva lite mer idag. måste ju uppdatera mig så jag får lite mer läsare.. det har ju börjat öka:P jag gillar det massor...!!:) fortsätt läs!

puss<3
   


översta raden: Alexander/Malin, Cissi/Anders(ute), Calle/Hannah(ute)
andra raden: Siri/Andreas(ute), Maria/Björn(ute), Tobias/Denise(ute)
tredje raden: Figge/Oksana, Charlotte/Frank, Helena/Jonathan 
fjärde raden: Ludwig/Alexandra, Jessica/Kristjan, Tobias/Tina
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: