idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

en lista till.. bara för skoj skull^^

AVSLUTA MENINGEN.

Jag har insett att min senaste kyss – var svår att avsluta
Jag saknar –
patrik, zoediac, morfar, sommaren, pengar, jobb...
Jag pratar – om allt o ingenting ibland
Jag skrattar – åt det mesta xD
Jag tycker om - att skapa minnen och uppleva magi
Jag avskyr när folk – bete sig illa mot varandra..
Mina närmaste vänner är - de bästa vännerna man kan ha:)
Min första vän hette – Linda Ericsson
Min första kärlek hette - Oskar
Kärlek är – något helt fantastiskt...<3
Min favoritfilm är – den jag gärna tittar på om och om igen
När jag borstar tänderna –
går jag helst runt i hela huset..
När jag lagar mat –
skiter det sig ofta, trots 3-årig utbildning:P
Jag är rädd för –
clowner, stora lastbilar, bli skjuten och höga höjder
Jag önskade -
att det var sommar just nu
Den värsta känslan är – är att känna sig övergiven och ensam
Den bästa känslan är  - när hjärtat är inlindat i bomull och man får gåshud på kroppen av ljuv musik
Jag vill – att det ska bli fredag, att det ska bli sommar och den 16 oktober

Jag är bäst på – att vara mig själv
Jag är sämst på – komma ihåg saker...
Jag kommer alltid att vara –
den jag är, envis och idoltokig!
Det finaste som finns – är att ligga på gräsmattan och kolla upp på molnen som formar sig till de mest konstiga sakerna..
I sommar – ska jag knappt vara hemma, men ändå jobba massor..
Sist jag grät var - i onsdags typ..
Jag kan – mycket om jag bara vill:)
Min mobiltelefon är - röd och sliten
När jag vaknar på morgonen – är det kallt i mitt rum och varmt i sängen
Innan jag somnar – läser jag lite grann och prata med patrik<3
Just nu tänker jag på att – jag vill det ska bli fredag, och undra när vi ska äta egentligen..
Bebisar är – små och söta, vissa iaf.
Mitt första barn – ska bli en pojk som ska heta simon
Det fulaste som finns är – nätlinne och skinnbyxor..
Jag har aldrig – hmm, kommer inte på ngt..
Idag har jag – duschat, vart på stan, shoppat, cyklat i motvind, förbannat mig över svenskt väder, ätit mat, pluggat, pratat i telefon, suttit vid datorn... ja något mer?
På gymnasiet –
gjorde man allt och ingenting, ändå tog man studenten!
Jag vill verkligen – att det ska bli fredag och sommar


på delfinsafari i Egypten:)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: