idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

påskkärring:)

hejsan hoppsan fallerallera:)

idag har det vart en underbar dag.
vi gick upp till skogen där vi mötte den hemska häxan, må erkänna att jag blev liiite rädd:)
och fick flashbacks från när jag var liten unge och min fröken klädde ut sig till häxa och skrämde oss..
men så fick vi sjaletter och blev sminkade som påskkärringar.
alla blev så söta så!

sen hittade vi det stora påskägget som påskharen hade lämnat vid stubben.. fyllt med popcorn.
vi gick in igen och då fick vi varsin biobiljett, det var ju dags för påskbio i form av Mamma Mu och Grodan och hans vänner;) hahah mycket roligt!

imorron är det onsdag och det kommer gå väldigt fort, sen är det torsdag:D wiiie vad jag längtar!!

det var lite snabbt bloggat om idag;)
längtar till sommaren<3

puss<3


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: