idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

ont i halsen.. vad i hela fridens namn är detta?:O

just som man typ började känna sig bättre, så smäller det till i halsen och man får ont i halsen.
tror minsann att det är någon som jävlas med mig:( inte kul detta längre, lägg av genast!!

dagen i all ära:

åkte ut tillsammans med Anne och Maria till Marias häst Larissa, sjukt fin häst! blev så himla sugen att rida.. ååååh vad jag ville! Vi tog en skogspromenad mamma, jag, Anne och deras hund Vilda(en golden retriver, så himla söt!!) medan Maria skrittade med Larissa..det har ju varit underbart väder för att rida ute idag!

dock gick jag och snörvlade hela tiden, pollen är påväg.. inget kul alls!!:(
under tiden vi var iväg fick Patrik vara kvar hemma, det var nog bäst så!! hihi:)
sen sa vi hejdå till Larissa, släppte ut henne i hagen och åkte hem igen. hoppas jag får testa rida henne någon gång:)

väl hemma fikade vi lite och sen åkte jag och Patrik en sväng till CityGross. inköpte en tidning som ska läsas snart!:)  mitt söndagsnöje..!

åt middag, någon stark thai-fisk-gryta som mamma slängt ihop.. ej uppskattat från mitt håll:/
men till efterrätt fick vi blåbärsglass och jordgubbar:P myyyycket uppskattat! sommaren är snart här, det ska bara bli vår först:)

sen tittade jag och Patrik på Big Brother, fatta inte hur folk är funtade i huvvet egentligen?:O
hahah sen gick vi upp och ut till Patriks bil. Han åkte nämligen hem ikväll:/
men lyckosten har ju påsklov nu, medan andra måste upp imorron bitti vid 05.45.. ej kul alls!
men sen så hämtar han mig på torsdag, och då åker vi hem till honom och så stannar jag där till lördag förmiddag.
på lördag åker vi en sväng till Kalmar för att shoppa lite, hoppas jag fått mina pengar tills dess.. annars blir det inte kul att shoppa utan pengar!:/ men jag håller tummarna:)

sen på lördagskvällen blir det påskfirande här hemma med familjen, mormor, farmor, Bertil, Magnus, Micke och Helen. kanske ska man ut på kvällen sen?:) eller?;)

nu ska jag sätta mig framför teven, eller kanske lägga mig i soffan. risken är väl stor att jag somnar då:(
puss o kram
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: