idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

hemma och sjuk

hemma och sjuk och jag hatar det..:/
något mer jag hatar är att jag har tappat suget ¨på att blogga..

har ni tips och råd för hur jag ska få tillbaka blogg-suget så släng iväg en kommentar!!!
tips om vad man kan blogga om är också väldigt tacksamt..

nu ska jag kolla på Glamourama 2:) sjukt bra:P
hahah kanske hinner med lite big brother sen, för motsatshetens skull;)
fin svenska..

nu rinner näsan, dags att snyta sig IGEN!
ha det bra
puss

slänger in en bild på bror och jag från min student, båda är nämligen hemma o sjuka nu:/
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: