idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

hemma o sjuk idag med, o det är torsdag!:(

man kan ju inte bara vara sjuk på en torsdag, men jag mådde skit igår när jag gick o la mig och  hostat som en gris i natt så blev ingen praktik idag heller.. frågan är om det blir det imorron?:/ vi få väl se.

men hur som helst så blir det såklart inget stall ikväll.. hemskt hemskt hemskt!! det är rena tortyren att vilja något så mycket men inte få åka ut till stallet.. saknar stalldoften!

men ska dit på lördag igen, var ett tag sen nu. ska bli mycket kul:)
kom på ponnyridning mellan 11-12, 10:- per varv..
(även för stora "barn", då vi ofta använder en stor ponny=häst:P haha)

lite reklam måste man ju göra^^

puss<3


bästa Jan Brink!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: