idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

god morgon god morgon!!

upp med tuppen, det är ju ändå påsk snart!!:)

nu sitter jag här vid datorn i min mysiga morgonrock, och min snarkande lata pojkvän ligger i sängen och klagar över att ljuset är tänt..men hallååå om inte lampan är tänd så ser jag ju inte att blogga;) haha

snart vankas det hotellfrukost a la mamma/pappa och sen blir det att göra sig i ordning för idag ska jag åka o titta på en häst, dock inte en som jag ska köpa utan som en kompis har köpt. ska blir riktigt spännande!!

imorgon är det ny vecka igen.. sjuukt kul;) sen är det påsk, har jag sagt att jag älskar påsken?
typ den högtiden jag gillar mest, jag vet inte varför jag bara gillar den.. och sen midsommar förståss:)

nu blir det frukost, så puss på er<3


slänger in en bild på min underbara vovve som skulle fyllt 13 i fredags..
men vi gjorde det fint på din grav i trädgården istället med tänt ljus och påskliljor..
nu har du även fått fjädrar i busken;) klart du ska ha det fint<3

älskar dig Zoediac<3

(bilden är tagen på Öland där vi firade påsk rätt ofta förr...miss that!:()
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: