idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Finch<3

vill bara slänga in ett inlägg om världens finaste och underbaraste häst!!

FINCH<3

massa kärlek till dig gumman, du är så sjukt duktig och fin. hade inte Fanny vart fodervärd för dig, hade jag velat vara det. i lördags när jag släppte dig helt i paddocken och du stod kvar var lite häftig känsla. ännu mäktigare var det när du följde efter mig utan att jag behövde hålla i dig.. du är den finaste häst jag ridit..massa kärlek till dig<3


(obs! har en jättefin bild på henne på min mobil, men eftersom jag inte lagt in bilder från min mobil på denna datorn, så får jag helt enkelt välja en annan bild... kanske kommer den fina bilden någon annan gång, om vi håller tummarna^^)



bilden är dock 5 år gammal.. men hon är lika fin ändå!!<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Dhanii
skriven :

Ja Finch har sina stunder, själv är det nog minsta favvisen i stallet nu. Fast det är ju tur att man tycker annorlunda =)



Love /D