idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

TORSDAG:D

Idag är det torsdag, vilket innebär att jag har dels lektion vid 14.30-16.00 sen hem, hämta ridgrejerna och sen ut till stallet, därefter till universitetet och hämta min bok och sen till stallet igen:D
snabba ryck, det gillar vi:P

nu såg jag precis att klockan blivit tio i ett så jag måste verkligen hoppa in i duschen.. tror minsann att jag äter när jag kommer hem från historian..

detta blev inget lång innehållsrikt inlägg men jag har iaf skrivit lite idag:)
hihi hörs imorron maybe!

kram
idaah

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: