idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

torsdag:)

Jag brukar alltid gilla torsdagar mest av alla dagar i veckan, för då är det stallet som gäller, men nu läser jag franska på torsdagkvällar, och det får mig att typ bli nervös runt klockan 12 varje måndag och torsdag...
vad har jag att vara nervös för egentligen?:S alltså jag måste intala mig själv att det kommer gå jättebra!!

USCH VARFÖR TOG JAG PÅ MIG EN SÅ STOR UPPGIFT:S:S:S

hoppas kvällen går fort ikväll och att klockan bara kan bli 19, så jag kan cykla till stallet:) då ska jag rida pontjak:) nästa vecka är det hästbyte:P hihi

imorgon kommer bästaste Linda-Marie klockan 14.37:) hihi vi ska kolla på måns klockan 18.00 imorron:D wiiiiie jag längtar verkligen, kanske är ddet det jag är lite nervös för.. hihi vem vet^^

nu måste jag föna mitt hår och byta om.. eller åååååååååå jag vet inte vad jag ska ta mig till, vill att allt ska bli normalt igen, och att man inte ska behöva tänka så mkt på "om det skiter sig, vad gör jag då?" eller "men tänk om jag inte får, " "TÄNK OM!!!" min hjärna har helt och hållet lagt av den positiva sidan, iaf när det gäller franskan... ååå jag får en större klump i magen varje gång jag säger ordet franska:S

slutpratat om detta annars svimmar jag eller ngt annat läskigt... NU KÖR VI! så får det gå som det gå!!!:O

plus att världens bästa Sheana fyller 18 idag:) GRAAAAATTTTIS<3<3<3<3

hörs imorron kanske:)
kram
Idaah
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: