idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

tisdag 12 oktober

HEJ

denna dagen känns väldigt lååång och den är inte slut än liksom!!
hahaha den började med att jag vaknade vid halv nio och gjorde mig i ordning för att gå på lektion vid halv tio till halv tolv- inför universitet och högskola och idag hade vi matte med statistik och logik inför högskoleprovet..
jag ska inte göra provet i år men alltså skiiiiiiiiiiiiiiiiit jag fattade verkligen ingenting av mattedelen..
var fasen nära till tårar och det är inte ofta alltså.. bara när något är riktigt riktigt svårt:S

sen hem och sen vidare till tandläkaren.. hade tid 14.15..
var sjukt nervös och har typ inte kunnat sova något i natt:S
men det visade sig inte vara något att oroa sig för.. tandläkaren såg ju tillochmed bra ut:P hihi^^

så sen cyklade jag hem och fick pappa till att laga köttbullar och stuvade makaroner, SJUKT GOTT!!<3
tack världens bästa (kock) pappa<3

sen bär det av till Komvux igen på svenska c-föreläsning.. blev sjukt trött och kunde knappt hänga med under lektionen men jaja lite hörde jag iaf. jag somnade inte, som tur väl va..
cyklade hem och kollade på paradise hotel:) helt crazy, men jag gillar det ändå:) haha
och nu är det fotboll på teven, så sitter här i min gamla fredrik ljunberg-tröjan med nummer 9 på ryggen och en långärmad tröja med SWEDEN på ryggen!! är det fotboll så är det..
men jag måste säga att jag är gryyyyymt besviken eller lite gammalmodig och inte riktigt uppdaterad kanske, men när sverige sjunger nationalsången ser jag att det är bara 4 stycken i laget som jag känner igen och vet vilka dem är.. liksom vad hände med chippen, ljungberg, elmander, mellberg och de "gamla" spelarna..

nu är det liksom bara zlatan, isaksson, anders svensson och Ola toivonen som jag känner igen, MYCKET DÅLIGT!!! fy skäms på sverige! ge tillbaka det gamla laget annars kan det lika gärna vara!!

nu känner jag att det börja bli suddigt för ögonen, så snart dags för sängen kanske.. ledig imorron:)
men kommer nog ändå vakna vid 9 ellr något. inte kul när man kan sova länge...

PS: glömde tilläga att jag blev sjukt glad för martin och carro, som ska ha barn i mars:) grattis till er båda!:)

puss o kram
idaah
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: