idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Hästtest!

Hästtestet

~ Hästarna  ~
Första hästen du red var: Madicken, en brun shettis.
Hur gammal var du när du red för första gången: 5 år:)
Hur många älsklingshästar har du haft: Många!

~ Utrustning ~

Hur många
ridbyxor har du: 5 par
hjälmar har du: 1
spön har du: 3
ridvästar har du: 1
ridskor har du: 2 par
ridstövlar har du: 2 par
grimmor har du: 2
täcken har du? inga
Vilken färg var dina första ridbyxor: blåa!
Vilka färger har dina nuvarande ridbyxor: brun/grå, beige/blå, beige, blå, svarta.


~ Vad har du gjort inom ridningen ~

Hoppat [x]
Ridit dressyr [x]
Skänkelvikning/sidvärts [x]
Galopperat [x]
Piaff []
Passage []
Tölt []
Hoppat utomhus [x]
Badat med häst []
Ridit på egen hand [x]
Testat voltige [x]
Suttit på en häst som skenat []
Tappat kontrollen över hästen helt [x]
Ramlat av [x]
Bakdelsvändning [x]
Framdelsvänding [x]
Ridit dressyrprogram [x]
Tävlat i hoppning [x]
Tävlat i dressyr []
Tävlat i fälttävlan [ ]
Tävlat i någon annan kategori [ ]


Detta vara bara lite smått om ridningen och mig:) kul grej jag gjorde bara:)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: