idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

Den 9:de oktober!

HEJ!
idag ska jag åka till Linda-marie i Örkelljunga i Skåne..:) wiiihooo<3
jag ska ta tåget vid 12.06 från växjö, åka till hässleholm och sen ta bussen till örkelljunga! suck vad jobbigt men jag lääängtar!:) men innan det måste jag packa och städa på mitt rum.. joooobbigt
så nu ska jag bara kolla mejl + facebook sen ska jag packa väskan, och om jag känner mig själv rätt så blir det lite mycket packning kanske:$
FRAMME:
Resan gick bra, bara det att jag yrade runt på stationen i häsleholm innan jag kunde hitta vart bussen stod..:P hahah men är man smålänning så är man;)
kom fram till örkelljunga och klev av bussen, och vem stod där om inte Linda-marie:) wiiiiie<3
vi åkte sightseeing i örkelljunga och sen vidare till fagerhult och även liten guidad tur där med..:P
sen hem och träffa hennes familj, äta god mat och sen göra sig i ordning.. vi skulle på fest hos en jimmie svensson... jag var sjukt nervös innan vi skulle dit..
men ja det släppte väl sen, men som sagt jag har väl kanske varit på roligare tillställning men okej det var sjukt galet kanske ... eller inga kommentarer x) det kanske är bäst så...
vi kom iaf hem vid halv fem och somnade vid 5 typ:P
godnatt/godmorgon<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: