idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

10-10-10

hej/godmorron/godmiddag eller vad man ska säga:P
idag är det 10-10-10:) ahhahha
vaknade lite sleten och trött idag runt klockan 11.. tog med täcket ut i soffan och slappade framför teven när ögonen fasnade på teveskärmen när idolloggan kom upp.. reprisen!
sötaste, gulligaste, goaste, finaste, mysigaste, vackraste, underbaraste OLIVER kom in och gick och åt lite god mjukismat, sen kom han upp till mig i soffan och lade sig i mitt knä och myste.... sikken underbar katt..! hmmmm måste komma på ett sätt att kunna ta med honom hem till växjö utan att ngn märker det här..:/ hur nu det ska gå till?=)
sen gick vi ut och kollade om fiskarna var lika hungriga som igår, de var nog lite bakfulla idag..
undrar vad de gjorde i vattnet igår egentligen??:)
allt kan väl hända en lördagkväll^^
sen sa vi MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU och gick mot ko-hagen! seriöst! detta är paradiset! jag är på landet:)
sen gick vi till hästarna.. ja ni läste rätt.. hästar typ 10 meter utanför huset!! fast det är inte deras hästar... det är ngn annans hästar..:P men de är grymt söööta.. vi döpte de till Daniel och Viktoria.. jag döpte de till det men Linda-Marie vill att han ska heta Daniel Norberg men eftersom vi inte vet vad daniel norbergs mamma heter så fick det bli daniel och viktoria istället:P hahah fatta ni???:) hahah bilder kommer jag LOOOVAR!
nu ska jag slänga mig i soffan tillsammans med min kära vän, INTE OLIVER!, utan Linda-marie<3
vi ska kolla på Sherdil! världens finaste gamla hästfilm:) den andra jag gillar heter FLICKA se den:D
nu blir det mys!
puss o kram
Idaah
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: