idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

torsdag!

en månad kvar till jul och det är sjuuuukt mycket snö ute alla redan!:S
visst jag gillar snö men jag gillar den fina snön och när det är plogat så att normala människor kan gå på trottoarerna och slipper gå ut i vägen och bli ihjälkörd av volvo-raggare som naturligtvis ska sladda lite med sina fula volvo bilar!!

så nu har jag gnällt för idag..
okej, jag glömde visst säga att han som bor i min mage som ser till att maten smälter ner till något som sedan kommer ut har nog börjat strejka.. mår illa hela tiden, och magen vill nog helst klättra upp genom halsen och komma ut, åka på liten vintersemester och sen komma tillbaka igen.. men jag tillåter inte den till att åka på semester, den har fan sin ledighet nu när jag inte kan äta något..
jag äter och äter men mår ändå illa, och nej jag ha varken bullimi eller anorexia, jag mår bara allmänt illa just nu... kräksjukan på gång kanske..? usch usch usch...:S

men de tär iaf torsdag vilket innebär skolan och sen ridning ikväll. får försöka bita ihop och hålla tyst om mitt illamående annars blir det nog ingen ridning ikväll.. förresten, ikväll ska jag banne mig visa alla att jag är grym på Finch, och att hon kommer vara så fin ikväll.. genomsvettig, det är vad jag satsar på!!:D

nu ska jag se lite film tror jag, liksom klockan är 10.53... vad gör jag uppe egentligen? men jag kan inte heller sova, pga min lilla mage:S:S

nu har jag gnällt lite grann, puss o kram<3
idaah<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda-Marie
skriven :

Jag vet inte, det är ju typ väntlista på den x) men ska beställa den på måndag och då är det ju 2,5 vecka kvar, så då borde jag förhoppningsvis ha fått den! :)<3