idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

sthlm:D

sitter i sthlm nu hos min moster och "morbror"
.. resan hit tog 6,5 timme SUCK!! men nu är jag äntligen här:D wiiiie<3

imorgon blir det att gå upp supertidigt för jag ska ut till en westernranch som ligger utanför sthlm, och provjobba..
och liksom tänk om jag få jobbet, då blir jag kvar i sthlm...

satt och tänkte på det för en stund sen och insåg att hur många människor jag kommer sakna...
och en del som jag INTE kommer sakna!! hoppas ni vet vilka ni är, för det gör inget isf:) haha sån är jag!!

men om jag blir kvar, så får jag säga hejdå till min underbara ridskola och alla underbara människor där:(
usch, inte börja gråta... jo en lite skvätt får jag allt gråta.. usch!!

SKÄRPNING!!!

nu ska jag ta mig i kragen och göra något vettigt, kanske borde vara lite social med släkten:d hihi
och imorgon ska jag ge allt, till 100% för jag ska inte återvända hem till växjö med svansen mellan bena..
jag ska återvända hem till växjö, packa om väskan och kunna åka tillbaka till gården igen:D det är min inställning, bra va?:)

puss o kram på er<3

idaah
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: