idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

marcus birro

marcus birro är bra bättre bäst! BÄST!!
så sjukt kul, det var längesen som jag skrattade så mycket... haha xD
den killen får verkligen en till att skratta tills tårarna börjar rinna och man får ont i magen, fast på ett bra sätt!!:D
hihihi han är bara för go, utan skor:P hihi

nu sitter jag hos helen och lyssnar på minnah karlsson från idol, massa bra:D  fast Jay kommer vinna allt och då blir jag superglad:D för han är bäst.. mums<3

sova snart kanske, imorron gå bussen 07.47 från stationen till stallet, tävlingsdags imorron... orkar egentligen inte men måste nog... känner lite dålig stil att inte komma.. men jag ska åka iaf..

ska även på "kalas" imorron i hovmantorp för att fira lilla sofia som har fyllt 18:D som är ute ikväll och festar, superkul för henne, själv är man så sjukt trött så det blir väl sängen snart, med leende och lycka  på läpparna över att ha sett birro ikväll, som även gillade min status på facebook:D inte så konstigt, den handlade ju om honom:D hihi

nu säger vi godnatt, eller godmorron eller NEj godnatt!!

Idaah<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: