idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

haaaallllååå!

bajs på att jag inte uppdatera min blogg om vad som händer i mitt liv just nu!:S
sjuuukt dåligt, men jag kan iaf säga att jag är en brunhårig spillervink numera:)
okej jag har vart brunhårig enda sen min födelsedag typ,(16 oktober) säg grattis i efterskott!!!

jag ska till sthlm imorgon, helt underbart, värsta awesome... läääääängtar!!
sen på onsdag ska jag ut till en hästranch mellan sthlm och södertälje och provjobba i tre dagar, hoppas hoppas hoppas jag får det jobbet:D jag vill flytta massor nu:D

och ännu mera bajs på att daniel åkte ut ur idol... men okej han var inte bra så då får man väl åka ut.. eller??:P VAVAVA!! hahaha xD

och nu ska jag ta min boll och gå till fotbollsplan...:D
okej kanske inte bokstavligt, men om man byter ut boll till godispåse och fotbollsplan till soffan, så stämmer det:D

hihihi

oh just det, sen måste jag ju packa också:P hhihi etttvåtrefyrafemsexsjuåttaniotio:D:D wiie
nej jag har inte alls typ resfeber och superkul:D hahahahaha xD

kram på dig<3

miss u<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: