idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

fredag!

det är fredag!:D
ikväll ska vi se musikalen sound of music som spelas här i växjö:D massa nice på det!

och förövrigt har jag inte så mycket att skriva idag, men jag måste abra säga att jag längtar massor till den 16 december för då åker jag och världens bästa Linda-Marie till Sveriges huvudstad, STOCKHOLM!!:D
lääääääääääängtar massor! vi ska shoppa, gå på julskyltning, mysa i stan, åka skridskor i kungsträdgården, spana på killar, fiiiiika massamassa, och bara mysa och snacka massor!!:D lääängtar massor, ge mig 16 december nuuuu!!


nu ska jag fixa mig och städa på mitt rum, så byebye äppepaj!(Mums!!:D)

kram
idaah<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Linda-Marie
skriven :

GAAAH! GE MIG IDA & STOCKHOLM NUUUUU <333333