idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

all i need is you<3

ALL I NEED IS YOU<3



det är allt jag har att skriva idag..
och jag hoppas resan till sthlm blir av i december<3
skulle sitta rätt bra faktiskt... hur patetiskt det än låter så behöver jag komma iväg, rensa bort alla tankarna och bara vara... springa ut och in i affärer, shoppa loss, gå på julmarknad och äta ute.. kunna ta en drink och bara känna sig avslappnad. det kan jag inte göra här i växjö. jag är stel, som en sten. jag kan inte röra mig, jag kan inte uttrycka mig, jag kan inte vara den jag är här. jag behöver komma bort, bort från allt gammalt som ligger i huvudet och gror.. all gammal skit(ursäkta!!) som har hänt, jag behöver gå tillbaka till ruta ett och börja om frn början.. bara jag! med mig själv från ruta ett...kanske t.om. ruta noll... ZERO!!!

jag behöver komma bort från allt och alla ett tag!!
och jag hoppas ngnstans att ngn ute i världen som läser detta känner på sig vem jag menar..
så ta åt dig!! eller ta åt er!!:D för nöjes skull...

jag sa en gång att det ska bli skönt att slippa detta och komma bort från allt.. och det står jag fast vid..
jag vill egentligen inte ha ngt med er att göra så snälla lämna mig ifred.. jag umgås bara med de som står mig närmast om hjärtat....ingen annan.. jag är för bra för att umgås med skitstövlar!!!!


nu ska jag byta om och gå på lektion och sen ska jag laga mat till min pappa<3¨
kram<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: