idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

sista studentfesten!

då var sista studentfesten avklarad...petter uppträdde..acel jobbade i baren och det var som vanligt dålig musik i högtalaren..!!

men annars var det väl en rolig kväll:D

inte långt kvar till studenten nu och jag är överlycklig för detta:D:D
långledig denna veckan också så är rätt skönt...
sov till två idag..


imorgon ska jag färga håret och umgås med världens bästa helen<33
älskar dig så mycket<3 du och jag föralltid<3

nu ska jag nog vara social med familjen, men vi hörs:D

kram kram<3
Idaah<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: