idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

onsdag 5 maj

Idag är det onsdagen den 5 maj.
tiden går så himla fort och det är inte långt kvar till sutdenten nu.

jag har tyvärr inte hunnit blogga så mycket på senaste tiden för det har varit mycket med projektarbetet att göra.. men nu är vi nästna helt klara och om en vecka ska vi redovisa för tvåorna.. that makes me nervous...
men det kommer säkert gå bra.

allt är fixat till studenten, balklänning+skor+väska är fixat...
men lite annat smått o gott kvar kom jag på nu hihihi...

igår var jag på tävlingssektionsmöte och det var riktigt kul, men fort gick det.
vi pratade om fälttävlan och lite om klubbhoppningen den 23 maj:)
dock är jag inte hemma då det är fälttävlan:S men jag ska göra mitt bästa i deltagningen ändå:)

man lär sig av sina misstag- men vissa kanske man aldrig lär sig något av..!

blev sjukt arg på mormor idag.. ååååh när man inte bryr sig om henne blir hon typ arg, och sen när man väl bryr sig om henne så blir hon galen för det... peppar peppar ta i trä, jag vill verkligen inte bli som mormor och farmor när jag bli gammal:@

Nu ska jag försöka se till att pappa lagar lite mat och sen ikväll blir det andra avenyn och sen hopp i sängen..lång dag imorgon..

 

Glöm dina bekymmer!
Imorgon kommer nya!

Kram
idaah

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: