idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

lördag

idag är det lördag o h jag ligger i sängen med datan framför mig..
borde egentligen städa upp på mitt rum för idag ska pappa och jag möblera om på mitt rum:P wiiiie

igår var jag och färgade håret hos helen..det blev typ ljusbrunt men aja...ska bli ljusare i håret, inte mörkare:S men aja...

men nu ligger jag i sängen o längtar till sommaren..

27 maj- pubrundan
1 juni- studentbalen
7 juni- skattjakten!!
8 juni- STUDENTEN:D:D:D:D
9 juni- teknikum student
10 juni- katedral student
11 juni- skolavslutning + resa till sthlm med pappa, mamma och felicia<3
12 juni- GRÖNA LUND på förmiddagen/  bröllopsfest på kvällen
14-16 juni- bo hos Lena och Daniel:)
17-18 juni- bo på Globen med mamma:)
18-20 juni- bo hos brittmarie o johny igen:D

hem och åka på ridläger fram tll midsommar sen midsommar fest hos mig:D
wiiiie efterlängtade sommar..<3


men nu ska jag klä på mig och börja göra i ordning på mitt rum.. här ska det möbleras..:D
kraaam<3
idaah
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sveinungveronika
skriven :

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link