idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

lördag 22 maj:)

Idag är det den 22 maj:)
igår var jag o helen på evedal och kollade på rock the lake, eller lyssnade kanske man ska söga. vi satt utanför och när regnet kom satte vi oss under en gran och myste, vi fick iaf se fibes oh fibes, markus krunegård och TIMO RÄISENEN på NÄÄÄÄÄÄRAA håll:) de kom och gick förbi oss:P wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:)<3333

LYCKA!!!!<33

lyckliga och blöta cyklade vi hem mitt i natten:)

nu sitter jag och sjunger med i calles låtar.. vill så gärna ut dit ikväll men ska på släktmiddag hos mormor och imorgon är det tävling som gäller:D:D<3

nu ska jag hoppa in i duschen o göra mig i ordning:)<3

hörs senare<3
kram
Idaah<3


<3TIMO<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: