idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

29 mars:)

Hej:)
Ikväll var jag och Helen med våra pappor på handledarkurs för överkörning:)
det var sjukt kul men det var ändå rätt kul^^
hahaha nu ligger helen och härma alla övertöntiga bloggare.. hahah
tja tja bloggen, jag heter helen och bor i växjö. min pälsjacka är blå men det ser inte ni, det är ju svartvitt. ååh vad dum jag är:) hejdå...
nu är jag trött så nu ska jag sova:)
vi har kollat på mysteriet på greveholm hela kvällen det var fett nice;)
snart har helen och jag tillstånd till att övningsköra och det kommer gå galant, elller???.....
tuta och köra är det enda man ska göra..
Helen måste verkligen raka sina ben:) hahaha^^
de är inte så speciellt håriga utan mer obekväma:P hahah
Jag är tydligen en fis men en mycket gullig fis:)
nu ska jag snart sova som jag skrev precis innan:)
nästa gång vi är fulla ska det allt filmas... godnatt och sov gott^^
<33
idaah
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: