idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

26 mars

Snart dör batteriet på den bärbara datan.. så måste skynda mig hahah

sitter och kollar på lets dance finalen och hoppas verkligen att mattias vinner:D vem vill ni ska vinna??=)

imorgon ska jag soova sjukt länge och sen på kvällen kommer felicia hit:D det ska bli sjukt kul..
nu har jag påsklov och det är väldigt välkomnande:D
fast jag gick hem från praktiken idag för jag hade sjukt ont i magen och mådde illa.. mår fortfarande itne så bra men jaja, det går nog över..

på långfredagen ska jag ut, någon mer som ska ut den kvällen??=)
vi kanske ses i vimmlet:D

men nu måste jag stänga av datan, för annars dör den snart..!

Ha det bra och glad påsk:D

Kram
Idaah
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: