idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

25 mars= Våffelsdagen

Hej:)

Idag är det våffeldagen, även kallad tranedagen..

Min dag började med att jag vaknade kvart över fyra av att mobilen ringde. dags att gå upp!!
en timme senare cyklade jag upp till Scandic för att börja praktisera vid halv sex..
När jag kommer upp dit är det lite mysigt på ngt sätt..:P men när jag kommer ut i matsalen berättar Sofie värsta hemska sakerna som tydligen hände i natt. kommer inte skriva ngt om det här, men det var sjukt otäckt. jag fick ont i magen efter det..:S

Men dagen rullade på ändå och jag och Maya var grymma.. vi gjorde iaf räkmackorna sjuuuukt fort:P heheh vi är bäst:P
Skulle gått på Dag X men orkade inte till slut, eftersom Helen och Nicolina dissade mig. men de sa att det är typ samma som förra året:S tråkigt med andra ord..:P hahaha

Så nu sitter jag här och lyssnar på Alexandra Búrke- Bad boys:)
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Minnen från när jag var liten fick jag idag, när jag blev påminnen om att det var tranedagen idag.
alltid när jag var liten hängde jag upp en strumpa vid sängen och på morgonen efter så hade det kommit godis i strumpan. mamma sa att det var den stora tranan som hade varit där.. men jag visste ju klart att det var hon.. men inte förrän jag fyllde typ 11 fattade jag det:P hahahah men det var så mysigt.. nu är det inte så längre..
fast det klart, ´hade jag hängt upp en strumpa i natt så hade nog mamma lagt godis i den om hon hade varit hemma..:P men nu är hon inte hemma, men kommer hem ikväll:D:D

Axel(min storebror, för er som inte vet) ska ha middag här ikväll med Krook, freddie och Pockar:P de ska låtsas att de har halv åtta hos mig hahahah xD skulle vilja se min bror vid spisen:P stackars killar som ska äta hans mat sen:P men så kul nu för nu är min bror vanlig igen, nu när han har fått jobb och allting. han var lite nere ett tag. inte alls kul:(

Men som tur är.. kanske man ska säga så är jag inte hemma när han ska ha middagen. jag är nämligen i stallet då:D:D:D:D och träffa alla underbara människor..<3 + alla underbara hästar<3 ikväll är det hoppning som gäller:):) wiii me like hoppning..:)

nu blev detta inlägget väldigt långt så kanske ska avrunda lite.. haha lyssna nu på värsta fjortislåten..Här kommer Rebecca!! hahha

ha det bra
kram
Idaah:)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: