idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

24 mars!

Det är 24 mars. två dagar sen jag skrev sist.. dagarna gå fort:P

Idag ´har jag vart på praktiken från 7-13.. var väldigt stressigt idag.. lätt hänt att jag blir sur och arg men inget illa menat. hah jag går liksom in i en bubbla.. i min egna värld och sen jobbar jag i min takt och kommer någon och rubba min lilla tankevärld eller spräcker bubblan blir jag sjukt arg för då får jag liksom inte göra som jag vill..!

Men när jag kom hem så var jag helt slut.. jag åt och somnade sedan i tevefåtöljen..
och nu är det dags att sova.. skulle sovit vid 21.. en kvart sen.. blir nog inte så idag. hihi ska nämligen upp vid kvart över fyra imorron. börjar jobba vid halv 6 till halv 12..
sen ska jag på UF-mässa med Helen och Nicolina:P nice nice^^

Men nu kanske det är bäst att stänga av datan och försöka sova lite..
Ha det  bra allesammans.
Jag skriver imorron om hur UF-mässan var:P
OBS!! Våffeldagen imorron:):)

Kram kram på er<3
Idaah

Ps. Godnatt zzzZZZzzzZZz
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: