idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

22 mars 2010

Allts jag kan inte fatta det.. att tiden verkligen gå så himla fort..
liksom snart är det april:) om typ två veckor:P

Idag är det måndag och jag har haft min första dag i frukosten på praktiken.. jag har i för sig varit där innan.. men gjorde ett uppehåll då jag var i städet och receptionen.. men now Im back to the breakfast:P haha

Idag skulle jag även börjat min praktik på Öland.. närmare bestämt på Hotell Borgholm.
men jag trivs så bra på Scandic att jag bestämde mig för att inte åka dit..
och det känns rätt bra. hade nog inte klarat av att vara hemifrån så mycket..

denna veckan kommer att se ut så som att jag är i frukosten 7-14 imorgon och på onsdag och sen på torsdag börjar jag vid halv 6..OMG!! jag kommer somna:S
sen på fredag kommer bästaste Felicia till mig..<3
Hon är helt underbar.. bätre vän kan man knappast ha.<3 så sjukt glad över att fått lära känna dig..<33
vi ska slappa, snacka skit och har allmänt kul:)
 på långfredagen ska vi gå ut.. och göra växjö osäkert:S
var ett tag sen jag avr ute nu men det ska bli riktigt nice;)

//ida
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: