idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

1 mars 2010

Idag är det den 1 mars 2010.. tiden går fort.
En ny månad, ny start kanske:P

Idag har jag kommit tillbaka till praktiken efter sportlovet..:/ kändes sådär.. hade gärna haft lov lite till..:)

Så när jag kom hem kollade jag ¨på One Tree Hill säsong 6 i massor:) mums<3
sen kollade jag på Outsiders. det handlade om unga mammor..
blev så sugen på att få ha en sån där mage med en underbar bebis inuti mig.
att sen 9 månader senare få ta hand om en liten liten människa som har en del av mig...<3
att bli kallad mamma är något jag längtar efter.. vill vill vill vill NUUUUUU!!

<3<3

This is my life
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: