idaamedstorti

Välkomna till min blogg:) Här kan ni läsa om mina tankar om framtiden och just nu... Jag har även en annan blogg som handlar om min lilla dalmatiner hane Texas. Prickentexas.blogg.se Läs, kommentera och njut!:) //idaah

17 juli

vad händer ikväll gott folk??:P
sitter nu vid datan o lyssna på musik.. det åskade ute innan men det hoppas jag verkligen att det gör ikväll:O

hade velat gå ut ikväll o har redigt kul men jobb väntar även imorron:S
men men jag få väl vänta med roligheterna ett tag!

idag jobbade jag med mette o alexandra, värsta girlpower! eller?:/ hahaha
sen direkt när jag kom hem slängde jag mig i den mycket kalla poolen.. det var kaaaallt!!

ikväll blir det väl tevesoffan som vanligt. sen jobb imorgon:S känner på mig att det kmr bli kaos imorron:S och jag orka inte med det en dag till!!!!!!!!!:S

om ni vill hitta på ngt, smsa eller ring mig!!!

puss o kram
Idaah<3
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: